ONmove 220

REF: 8374051, 8374052, 8377371, 8374053, 8374054

ONMOVE 220

2016

Eerste ingebruikneming

Hoe verander ik de waarden die tijdens het sporten zichtbaar zijn op het scherm?

De scherminstellingen zijn aan te passen in het menu Instellingen -> Schermen. Hier kun je kiezen welke informatie je wilt zien tijdens het sporten. Elk scherm kan een of twee data weergeven.

Om data te selecteren:
- Selecteer de lijn die je wilt aanpassen door op "Play/Pause" te duwen
- Kies de gewenste data met de knoppen links- en rechtsonder
- Bevestig met de "Play/Pause"
-knop Als je slechts één waarde op het scherm wilt weergeven, kun je de tweede deactiveren door voor "OFF" te kiezen.

De grootte van de waarde is afhankelijk van het aantal weergegeven waarden. De waarde zal dus groter worden weergegeven als er slechts één waarde per scherm is ingesteld.

Hoe gebruik ik mijn product?

Bekijk de eerste stappen in deze video:

logo-android
logo-ios
logo-windows
logo-mac

Inloggen

Hoe kan ik de sportsessies van mijn gps-horloge onmove 220 overzetten op mijn computer?

Je kunt met de ONconnect sofware de sessies van je ONmove 220 overzetten op je computer. Deze software vind je, afhankelijk van je besturingssysteem, op de volgende pagina's

De ONconnect-software werkt als brug tussen je horloge en je DecathlonCoach account op je computer.

1 - Download en installeer de ONconnect-software
2 - Start de ONconnect-software up, en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord van myGeonaute. Als je deze nog niet hebt, kun je een account aanmaken
3 - Leg je ONmove 220 aan je computer en wacht totdat hij je horloge heeft herkend.
4 - Als je horloge is herkend, kun je zien welke sessies er op je ONmove 220 staan.
5 - Selecteer de sessies die je wilt overzetten naar je myGeonaute-account en de sport die je hebt beoefend, en klik op Downloaden 6 - Als je sessies zijn overgezet, kun je ervoor kiezen om ze uit het geheugen van je horloge te wissen of ze te bewaren.

Wat moet ik doen als mijn horloge niet wordt herkend door onconnect?

1. Controleer of de kabel tussen je horloge en je computer goed is aangesloten.
2. Controleer of je een micro-USB-kabel gebruikt waarmee je gegevens kunt overzetten. Met sommige micro-USB-kabels kun je enkel opladen. Deze kun je herkennen aan de "bliksemschicht" op de kabel.
3. Controleer of je de laatste versie van ONconnect gebruikt:

Als het probleem nog altijd niet is opgelost, neem dan contact op met onze helpdesk via de pagina "contact" onder aan deze website.

Hoe zet ik de sessies over van mijn onmove 220 op mijn smartphone?

Om je sessies op je smartphone over te zetten:
1. Zorg ervoor dat je een compatibele telefoon hebt
2. Zorg ervoor dat je de myGeonaute Connect-app hebt geïnstalleerd (verkrijgbaar in de Apple Store en op Google Play)
3. Activeer de Bluetooth op je telefoon
4. Start de myGeonaute connect-app op
5. Houd de knop linksonder op je telefoon 2 seconden ingedrukt om de "Connect"-modus te activeren
6. Selecteer bij het eerste gebruik van de app op myGeonaute Connect "Detecteer een nieuw product". Selecteer in de andere gevallen "Mijn sessies overzetten"
7. Je telefoon is verbonden en je sessies verschijnen op je telefoon.
8. Selecteer de sessies die je wilt overzetten en kies de sport die je hebt beoefend.
9. Selecteer "Je sessies overzetten"
10. Je sessies zijn overgezet. Je kunt ze nu op je computer weergeven.

Nauwkeurigheid

Hoe kan ik zorgen dat mijn horloge het gps-signaal sneller vindt?

De kwaliteit van de signaalontvangst wordt sterk beïnvloed door de omgeving en door verplaatsingen. Om sneller een signaal te ontvangen, wordt het aangeraden om tijdens het zoeken haar signaal:
1. Op een open plek te gaan staan, uit de buurt van omringende gebouwen en niet onder een boom.
2. Het horloge op de grond te leggen.

Wat is fastfix en hoe weet ik of het up-to-date is?

Met de FastFix-technologie kan je horloge sneller een satellietsignaal vinden.
Zo kun je beginnen sporten zonder te moeten wachten.

Concreet wil dit zeggen dat je met FastFix de satellietefemeriden opslaat. Deze efemeriden zijn 7 dagen geldig. Als je dus continu van de FastFix-technologie wilt profiteren, moet je de FastFix van je horloge elke week updaten door je ONmove 220 te synchroniseren met de ONconnect-software. Anders zal het langer duren om het signaal te vinden.
Ga om de ONconnect-software te downloaden naar www.start.geonaute.com
Ga om te controleren of de FastFix op je horloge up-to-date is naar het menu Instellingen > About > FastFix. Daar kun je zien of je FastFix up-to-date is of niet.

Als je niet vast wilt zitten aan deze termijn van 7 dagen, kun je FastFix ook altijd handmatig updaten:
1. Sluit de ONmove 220 aan op je computer.
2. Ga naar Mijn Computer / Deze PC
3. Verwijder het bestand ONCONNECT.JSON
4. Start ONconnect om de gegevens van de FastFix-update te zien
5. Haal je horloge uit de computer. FastFix zal zich automatisch updaten

Batterij

Waarom gaat de batterij van mijn onmove 220 zo snel leeg?

Als de batterij van je ONmove 220 helemaal is opgeladen, heb je, als je gebruik maakt van de GPS, 7 uur autonomie. In de volgende gevallen kan het gebeuren dat je horloge sneller leegloopt:- Als je de schermverlichting vaak gebruikt.- Als het geluid aanstaat en je vaak gebruik maakt van de alarmen bij het trainen.- Als je een hartslagband gebruikt.

Waar kan ik mijn gps-horloge onmove 220 mee opladen?

Je kunt je GPS-horloge ONmove 220 opladen aan je computer, aan een mobiele oplader of zelfs aan een netadapter 5V 1A.

Kan ik mijn horloge gebruiken tijdens het opladen?

Je kunt je GPS-horloge ONmove 220 tijdens het opladen gebruiken als hij oplaadt een aan mobiele oplader of een netadapter. Als je je horloge aan je computer oplaadt, kun je hem niet gebruiken.

Mijn laadkabel of bandje zijn stuk of kwijt. waar kan ik een andere krijgen?

Je kunt een laadkabel of bandje krijgen in de workshop van je dichtstbijzijnde winkel.

Een andere vraag?

Wat moet ik doen als mijn gps-horloge onmove 220 niet opstart?

Als je horloge niet opstart, moet je hem resetten. Je kunt op twee manieren resetten:
1. Het horloge helemaal resetten: Via het menu Instellingen > About > Reset Als je het horloge reset, reset je al je persoonlijke gegevens en instellingen, en verwijder je alle sessies uit het geheugen.
2. Opnieuw opstarten van het horloge: Als je horloge is vastgelopen, kun je hem resetten door 20 seconden op de ON/OFF-knop te drukken (bovenin rechts op het horloge).

Waarom ziet de onmove 220 mijn hartslagband niet?

Om ervoor te zorgen dat je horloge je hartslagband ziet, moet je op de volgende punten letten: 1. Zorg ervoor dat je een hartslagband gebruikt met Bluetooth Smart. De banden die ANT+ gebruiken zijn dit compatibel met dit horloge. 2. Activeer de hartslagmeterfunctie in het menu Instellingen -> Hartslagmeter > Hartslagmeter: ON 3. Pair je hartslagband aan je horloge. Door de pairing kun je je band koppelen aan je horloge. Dit is alleen nodig als je je hartslagband voor het eerst gebruikt, of als je je horloge hebt moeten resetten. 4. Maak de sensoren op de elastische band vochtig en plaats de band goed onder je borstspieren.

Hoe start ik binnen een sessie op?

Als je een sessie wilt opstarten zonder de GPS te gebruiken:
1. Klik op de "Play/Pause"-knop terwijl je horloge naar een GPS-signaal aan het zoeken is.
2. Antwoord "Nee" op de vraag "GPS gebruiken?". Nu kun je beginnen sporten zonder snelheids- en afstandsmeting.

ONmove 220

Wilt u contact met ons opnemen? een contactformulier openen

Conformiteitsverklaring

  • notice-pictogramme

    Verklaring van overeenstemming van het product? Klik op downloaden.

Handleidingen

  • notice-pictogramme

    Heeft u de producthandleiding nodig? Klik op downloaden.