SHAPE +

REF: 8349405

SHAPE +

2015

Datum van verkoop: 2015

Ik heb een probleem

Mijn console gaat niet aan

 
1- Controleer of één van de metalen strips van één van de aansluitingen niet verdraaid is
 
2 -Achteraan de console: controleer of alles correct is aangesloten. 
Op het verbindingspunt van de stuurpen en de structuur: controleer of alles correct is aangesloten.
 

SHAPE +
Mijn console geeft niet de juiste meeteenheden aan voor de afstand

 
1-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"VM\" staat voor een hometrainer en op \"VE\" voor een crosstrainer
2-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"Km\" staat voor een weergave in kilometer, en op \"Mi\" voor een weergave in mijl 
3-Druk op de knop \"RESET\" om te wijzigen
 

SHAPE +
Lawaai na montage van het product


Je hoort een klepperend geluid wanneer je de pedalen beweegt

 
Draai ze een beetje los en vervolgens weer stevig aan
De rechter- (R) en linkerpedaal (L) hebben niet dezelfde schroefrichting
 

SHAPE +
Ontbrekend of stuk onderdeel

Zoek het nummer van het onderdeel en klik op \"NEEN\"

 

SHAPE +
Er is een probleem met de weerstand

 
1- Controleer of één van de metalen strips van één van de aansluitingen niet verdraaid is
 
2 -Achteraan de console: controleer of alles correct is aangesloten.
Op het verbindingspunt van de stuurpen en de structuur: controleer of alles correct is aangesloten.
 

 

SHAPE +
Probleem met het meten van de hartslag

De hartslagmeter knippert niet of knippert onregelmatig.
=>Controleer of de gordel van de hartslagmeter correct geplaatst is (voor inlichtingen kan u terecht in de handleiding van de hartslagmeter)
=> bevochtig licht de hartslagband tot het verbeteren van het contact met uw borstkas

SHAPE +
Mijn crosstrainer maakt lawaai

 
1-Draai alle zichtbare schroeven goed vast
2-Controleer het onderstel 
 

SHAPE +

Handleinding en software

SHAPE +

Onze beloftes

Domyos geeft bij normale gebruiksomstandigheden 5 jaar garantie op het frame en 2 jaar op de andere onderdelen en de werkuren, geteld vanaf de datum van aankoop. Hierbij dient uw kassaticket of registratie op uw klantenkaart als bewijs.

SHAPE +

Krijg je het probleem niet opgelost of vind je het antwoord op je vraag niet? neem dan contact met ons op.