REF: 8349405

SHAPE +

2015

Datum van verkoop: 2015

Ik heb een probleem

Mijn console gaat niet aan

 
1- Controleer of één van de metalen strips van één van de aansluitingen niet verdraaid is
 
2 -Achteraan de console: controleer of alles correct is aangesloten. 
Op het verbindingspunt van de stuurpen en de structuur: controleer of alles correct is aangesloten.
 

Mijn console geeft niet de juiste meeteenheden aan voor de afstand

 
1-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"VM\" staat voor een hometrainer en op \"VE\" voor een crosstrainer
2-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"Km\" staat voor een weergave in kilometer, en op \"Mi\" voor een weergave in mijl 
3-Druk op de knop \"RESET\" om te wijzigen
 

Lawaai na montage van het product


Je hoort een klepperend geluid wanneer je de pedalen beweegt

 
Draai ze een beetje los en vervolgens weer stevig aan
De rechter- (R) en linkerpedaal (L) hebben niet dezelfde schroefrichting
 

Ontbrekend of stuk onderdeel

Zoek het nummer van het onderdeel en klik op \"NEEN\"

 

Er is een probleem met de weerstand

 
1- Controleer of één van de metalen strips van één van de aansluitingen niet verdraaid is
 
2 -Achteraan de console: controleer of alles correct is aangesloten.
Op het verbindingspunt van de stuurpen en de structuur: controleer of alles correct is aangesloten.
 

 

Probleem met het meten van de hartslag

De hartslagmeter knippert niet of knippert onregelmatig.
=>Controleer of de gordel van de hartslagmeter correct geplaatst is (voor inlichtingen kan u terecht in de handleiding van de hartslagmeter)
=> bevochtig licht de hartslagband tot het verbeteren van het contact met uw borstkas

Mijn crosstrainer maakt lawaai

 
1-Draai alle zichtbare schroeven goed vast
2-Controleer het onderstel 
 

Handleinding en software

Onze beloftes

Domyos geeft bij normale gebruiksomstandigheden 5 jaar garantie op het frame en 2 jaar op de andere onderdelen en de werkuren, geteld vanaf de datum van aankoop. Hierbij dient uw kassaticket of registratie op uw klantenkaart als bewijs.

Krijg je het probleem niet opgelost of vind je het antwoord op je vraag niet? neem dan contact met ons op.