VE 530

REF: 8289519

VE 530

2013

Datum van verkoop: 2013

Mijn dienst

Ik heb een probleem

De hartslag wordt met moeite gemeten

De hartslagindicator knippert niet of onregelmatig

1-Controleer of de batterij goed geplaatst is of plaats een nieuwe

2-Bevochtig het deel van de hartslagband dat in contact komt met de huid

3-
Zorg ervoor dat de hartslagband rechtstreeks op de huid zit en niet op je shirt

VE 530
Mijn console geeft niet de juiste meeteenheden aan voor de afstand

1-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"VM\" staat voor een hometrainer en op \"VE\" voor een crosstrainer

2-Controleer of de schakelaar achteraan de console op \"Km\" staat voor een weergave in kilometer, en op \"Mi\" voor een weergave in mijl

3-Druk op de knop \"RESET\" om te wijzigen

VE 530
Mijn crosstrainer maakt lawaai

1-Draai alle zichtbare schroeven goed vast

2-Controleer het onderstel

VE 530
Je hoort een klepperend geluid wanneer je de pedalen beweegt

Draai ze een beetje los en vervolgens weer stevig aan
De rechter- (R) en linkerpedaal (L) hebben niet dezelfde schroefrichting

VE 530
Mijn console gaat niet aan

1-Controleer of één van de metalen strips van één van de aansluitingen niet verdraaid is

2-Achteraan de console: controleer of alles correct is aangesloten. 
Op het verbindingspunt van de stuurpen en de structuur: controleer of alles correct is aangesloten.

VE 530
VE 530

ONTBREKEND OF STUK ONDERDEEL?

Handleinding en software

VE 530

Krijg je het probleem niet opgelost of vind je het antwoord op je vraag niet?

Neem dan contact met ons op.

VE 530

Onze beloftes

Domyos geeft bij normale gebruiksomstandigheden 5 jaar garantie op het frame en 2 jaar op de andere onderdelen en de werkuren, geteld vanaf de datum van aankoop. Hierbij dient uw kassaticket of registratie op uw klantenkaart als bewijs.