VE E-ENERGY

REF: 8358830

VE E-ENERGY

2017

 

 

Mijn dienst

Ik heb een probleem

Het toestel is juist gemonteerd maar u ondervindt een probleem tijdens het gebruik ervan? Vind hier al onze oplossingen.

Mijn console gaat niet aan

Je fiets werkt op batterijen:Controleer de juiste positie van de plus- en minpool van de batterijen. Indien het probleem zich blijft voordoen, vervang de batterijen en start opnieuw op.

Mijn bedieningspaneel geeft niet de correcte meeteenheid aan voor de afstand

Probleem met de configuratie van het bedieningspaneel:

=> Controleer of de schakelaar aan de achterzijde van het bedieningspaneel op ‘Km’ staat voor een weergave in kilometer en op ‘Mi’ voor een weergave in mijl.

=> Druk op de ‘RESET’-knop zodat de wijziging tot stand komt.

Mijn crosstrainer maakt lawaai

1. Draai alle zichtbare schroeven goed vast

2. Controleer het onderstel

VE E-ENERGY
Er is een probleem met de weerstand

Schroef de stuurbuis los en controleer of de kabel correct werd aangesloten.

Controleer of het zwarte blokje onderaan de kabel eruit zit.

Je hoort een klepperend geluidwanneer je de pedalen beweegt

Draai ze een beetje los en vervolgens weer stevig aan.

De mobiele armen komen uit hun as

VE E-ENERGY
Er verschijnt een code e2 of e3 op mijn display
Probleem met e-connected 

Klik hier:

VE E-ENERGY

Krijg je het probleem niet opgelost of vind je het antwoord op je vraag niet?

Neem dan contact met ons op.

Handleidingen

  • VE E-ENERGY

    U zoekt de handleiding van uw product? Klik op downloaden.

VE E-ENERGY

Onze beloftes

Domyos geeft bij normale gebruiksomstandigheden 5 jaar garantie op het frame en 2 jaar op de andere onderdelen en de werkuren, geteld vanaf de datum van aankoop. Hierbij dient uw kassaticket of registratie op uw klantenkaart als bewijs.