VM E ENERGY

Ref: 8359854

VM E ENERGY

2016

Datum van verkoop: 2016

Ontworpen voor: het verbeteren van je lichamelijke conditie en prestaties (intensief gebruik: 7 tot 10 uur per week).

Ideaal voor sporters, met deze hometrainer haal je je streefdoel: meer uithoudingsvermogen, sterkere spieren... Met de app "E CONNECTED*" heb je een persoonlijke coach in huis.

VOORDELEN :

VLOTHEID TRAPBEWEGING : Vliegwiel van 8 kg.

COACHING : 6 functies, 9 programma's.~Gepersonaliseerde coaching met de app E CONNECTED.

ZITCOMFORT : Comfortabele houding met rechte rug of sportief dankzij de onderarmsteunen.

GEMAKKELIJK TE VERPLAATSEN : Wieltjes vooraan het onderstel.

STEVIGHEIDMax. gewicht gebruiker: 150 kg

Ik heb een probleem

Ontbrekend of stuk onderdeel

Zoek het nummer van het onderdeel en klik op \"NEEN\"
 
 

VM E ENERGY
Mijn fiets maakt lawaai

Draai alle zichtbare schroeven opnieuw aan
 

 
 

VM E ENERGY
Probleem met de app e-connected

Gelieve te klikken op de foto
 
 

 

VM E ENERGY
Mijn console geeft niet de juiste meeteenheden aan voor de afstand

Standaard geeft uw console de informatie over afstand in km en over snelheid in km/u. Om over te gaan op de eenheid:
1/ De console uitzetten.
2/ Meer dan 3 seconden op de centrale knop drukken \"OK\" .
3/ De eenheid kiezen met de knoppen + -
4/ Valideren door op de centrale knop \"OK\" te drukken; de console geeft automatisch het welkomstscherm weer.

Mijn fiets staat niet stabiel

Als de ets instabiel staat tijdens het gebruik, dient u aan een van de of beide uiteinden van de achterpoten te draaien tot het apparaat weer stabiel staat.
 
 
.
 

VM E ENERGY
De hartslag wordt met moeite gemeten

 
De hartslagindicator knippert niet of onregelmatig
 
1-Controleer of de batterij goed geplaatst is of plaats een nieuwe
2-Bevochtig het deel van de hartslagband dat in contact komt met de huid
3-Zorg ervoor dat de hartslagband rechtstreeks op de huid zit en niet op je shirt 
 

VM E ENERGY
Hoe moet ik mijn hometrainer onderhouden?

1. De adapter afkoppelen na elk gebruik.
 
2. Na elk gebruik schoonmaken met een zacht (en vochtig) doek.
 
3. Regelmatig de stabiliteit van de fiets controleren en nagaan of alle schroeven nog wel goed vastzitten.
 
4. Bij langere afwezigheid, erop letten dat:
- u de batterijen uitneemt
- de fiets niet in de volle zon of in een vochtige ruimte staat.

Er kleppert iets wanneer de pedalen bewegen

Draai de pedalen een klein beetje los, en draai ze dan opnieuw zeer stevig aan
 
 

VM E ENERGY
Ik krijg de pedalen niet omhoog

 
De rechter- (R) en linkerpedaal (L) hebben niet dezelfde schroefrichting:
 
 
 

 
 

Mijn console gaat niet aan

1- Controleer achter aan de console of die correct is aangesloten.
 
 
2- Controleer of de adapter goed is aangesloten op de fiets, of de adapter is aangesloten op het elektriciteitsnet en of je stopcontact werkt
 
                                                        

VM E ENERGY
Hoe brengt u de verbinding tot stand tussen uw domyos-toestel en uw tablet/smartphone?

1/ Download de app Domyos E-Connected gratis via de APP STORE of GOOGLE PLAY.
 
2/ Open de app.
 
3/ Plaats uw tablet / smartphone in de buurt van de loopband. Om de functies te activeren, plaatst u uw tablet op de houder voor de optische sensor (zie schematische weergave van de werking van de console).
Als Bluetooth® is geactiveerd: herkent het toestel dit automatisch. De naam van uw toestel verschijnt dan op het scherm: klik op OK.
Als Bluetooth® niet is geactiveerd: verschijnt een venster waarin u wordt verzocht toestemming te geven om Bluetooth® te activeren en zo de verbinding tot stand te brengen.
 
4/ Als indicatie dat uw toestel correct is verbonden met uw tablet / smartphone, gaat het pictogram op  uw scherm branden.
 

 

VM E ENERGY

Handleinding en software

VM E ENERGY

Krijg je het probleem niet opgelost of vind je het antwoord op je vraag niet? 

NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.

VM E ENERGY

Onze beloftes

Domyos geeft bij normale gebruiksomstandigheden 5 jaar garantie op het frame en 2 jaar op de andere onderdelen en de werkuren, geteld vanaf de datum van aankoop. Hierbij dient uw kassaticket of registratie op uw klantenkaart als bewijs.